مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-28سياسي

بررسی لایحه بودجه 1401 توسط یک حزب اصلاح طلب


حزب اصلاح طلب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی (هدی) با برگزاری کمیته های تخصصی لایحه بودجه 1401 تقدیمی دولت به مجلس و حذف ارز ترجیحی را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب اصلاح طلب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی هدی طی برگزاری کمیته های تخصصی لایحه بودجه 1401 تقدیمی دولت به مجلس و حذف ارز ترجیحی را بررسی می کند.

احمد شریف دبیرکل این حزب در همین زمینه به خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، گفت: بنا داریم تا در این بررسی های صورت گرفته تبعات ناشی از حذف ارز ترجیحی را مورد تحقیق قرار داده و نتیجه آن را از طریق کانال های مختلف به دولت منتقل کنیم چرا که معتقدیم حذف ارز ترجیحی نوساناتی را در بازار کالا ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی یکی از احزاب اصلاح طلب است که در دو مجمع تصمیم گیر و سیاست گذار اصلاح طلبان همچون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان جبهه اصلاحات ایران عضویت و حق رأی دارد.

این حزب اصلاح طلب در انتخابات های سال های 92 و 96 از حسن روحانی حمایت کرد و در انتخابات 1400 اعلام مشخصی درباره حمایت خود از نامزدهای موجود در انتخابات نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه بودجه 1401 توسط یک حزب اصلاح طلب

بررسی لایحه بودجه 1401 توسط یک حزب اصلاح طلب