مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-28سياسي

ورود دادگستری گلستان به پرونده تعرض به سبزی فروش گرگانی


با ورود جدی دستگاه قضا، پرونده برخورد ماموران سد معبر شهرداری با سبزی فروش گرگانی بر روی میز هیئت حفظ حقوق شهروندی دادگستری گلستان قرار گرفت.

- ایسنا/گلستان با ورود جدی دستگاه قضا، پرونده برخورد ماموران سد معبر شهرداری با سبزی فروش گرگانی بر روی میز هیئت حفظ حقوق شهروندی دادگستری گلستان قرار گرفت.

حیدر آسیابی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دستگاه قضا کرامت انسانی را خط قرمز خود در اجرای قانون می داند، اظهار کرد: همواره به همه همکاران خود در دستگاه قضا و به ضابطین عزیز قضایی تاکید کرده ایم که در برخورد با تخلفات کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی را مد نظر قرار دهند که الحمدالله در عمده موارد این موضوع به شکل صحیح و کاملی صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه پس از دریافت گزارش برخورد ماموران شهرداری گرگان با یکی از دستفروشان به این موضوع به صورت جدی ورود کردیم، افزود: این پرونده روی میز هیئت حفظ حقوق شهروندی دادگستری گلستان قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه هیئت حفظ حقوق شهروندی دادگستری گلستان برای بررسی 6 پرونده موارد نقض حقوق شهروندی تشکیل جلسه داد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این 6 پرونده، موضوع برخورد ماموران سد معبر شهرداری گرگان با دستفروشان هم بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری گلستان به پرونده تعرض به سبزی فروش گرگانی

ورود دادگستری گلستان به پرونده تعرض به سبزی فروش گرگانی