مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-28سياسي

تاکید رییس دستگاه قضا بر ارتباط مستقیم مسئولان قضایی با محکومان


رییس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان خراسان رضوی خواستار ارتباط بیشتر مسئولان قضایی استان با مردم و محکومان پرونده های قضایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در میان مردم و مشاهده و بررسی مشکلات آنان از نزدیک، هم برای تشکیلات قضایی و خود آن مسئول و هم برای مردم بسیار مفید است.

وی از رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی خواست که شخصا و با همراهی مدیران قضایی استان، طبق یک برنامه زمانبندی شده از کلیه واحدهای قضایی استان خراسان رضوی سرکشی کرده و گزارشات مربوط به این بازدیدها و مشکلات و محسنات آنها را به مرکز منتقل کند.

رییس دستگاه قضا با اشاره به بازدید خود از زندان مرکزی مشهد، از قضات و سایر مسئولان قضایی خراسان رضوی خواست که از نزدیک وضعیت زندان ها را مشاهده کنند و به گفتگو با زندانیان و استماع مشکلات آنان بپردازند.

وی همچنین در خصوص تسریع در پاسخ به استعلامات قاضی ناظر زندان تذکر داد و گفت: علاوه بر ضرورت تقویت کمیت قضات ناظر زندان که باید در دستور کار قرار گیرد، لازم است فرآیندی ترتیب داده شود که به نامه ها و درخواست های آنان نیز با فوریت و سرعت پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دستگاه قضا بر ارتباط مستقیم مسئولان قضایی با محکومان

تاکید رییس دستگاه قضا بر ارتباط مستقیم مسئولان قضایی با محکومان