مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-28سياسي

حضور محسنی اژه ای در بند نسوان زندان مرکزی مشهد


رییس قوه قضاییه در ادامه برنامه های سفر به استان خراسان رضوی در زندان مرکزی مشهد حضور یافت و به مدت دو ساعت از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا در جریان این بازدید با تعدادی از مددجویان زندان مرکزی مشهد به صورت چهره به چهره گفت وگو کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان، دستورات مقتضی را صادر کرد.

در جریان این بازدید که غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در خصوص مطالعه دقیقه و بررسی نامه های زندانیان و عدم ادغام آنها با سایر نامه هایی که در جریان سفر به خراسان رضوی از مردم گرفته شده است، تاکید کرد.

رییس دستگاه قضا در جریان حضور در زندان مرکزی مشهد و در حین ملاقات بدون واسطه و مستقیم با زندانیان، با مددجویی مواجه شد که به واسطه بدهی در زندان به سر می برد؛ این مددجو مدعی بود که بدهی آماده تسویه است اما از آن جهت که شاکی اقدام به عودت سفته ها نمی کند همچنان در زندان به سر می برد؛ رییس قوه قضاییه پس از استماع مورد خاص این زندانی به مسئولان ذی ربط دستور داد مبلغ بدهی این زندانی به حساب دادگستری سپرده شود و شاکی نیز برای دریافت طلبش، سفته ها را به دادگستری ارائه دهد و اجرای احکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور محسنی اژه ای در بند نسوان زندان مرکزی مشهد

حضور محسنی اژه ای در بند نسوان زندان مرکزی مشهد