مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-28پزشكي

وزارت بهداشت در پی بومی گزینی/ نظام شبکه در کشور تقویت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در اداری شهرستان سیاهکل در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به پیشتازی گیلان در واکسیناسیون اظهار کرد: با همت و مشارکت همه جانبه گیلان در زمینه واکسیناسیون از استان های پیشتاز در کشور است.

وی با بیان اینکه امروزه جنگی فراتر از دفاع مقدس را شاهد هستیم، افزود: شگرد دشمن طراحی و اجرای جنگ های مختلف است تا ایران را از پا درآورد که یکی از این جنگ ها تحریم های ظالمانه علیه ملت است، هرچند امروزه از قبلاً قوی تر هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مشکلات شهرستان سیاهکل، گفت: مشکلات شهرستان سیاهکل به هیئت دولت منتقل و مورد پیگیری قرار می گیرد.

دکتر عین اللهی، گیلان را متمایز با استان های دیگر کشور دانست و افزود: منابع و فرصت های طبیعی فراوانی در گیلان وجود دارد که باید از آن ها بیشتر بهره گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم مردم در توسعه و آبادانی مناطق مختلف، گفت: مردم گیلان در اقدامات نیکوکارانه نیز پیشگام هستند و باید از آن بهره گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت توریسم سلامت، بیان کرد: این حوزه نیز در گیلان بسیار جای کار دارد و باید نگاه بیشتری به آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت در پی بومی گزینی/ نظام شبکه در کشور تقویت می شود

وزارت بهداشت در پی بومی گزینی/ نظام شبکه در کشور تقویت می شود