مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-28سياسي

فرزندآوری در کنار فعالیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به بحران جمعیت در استان گیلان، گفت: فرزندآوری در کنار فعالیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

- ، انسیه خزعلی پیش از ظهر جمعه در دیدار با اقشار زنان گیلان در سالن اجتماعات هلال احمر گیلان با بیان اینکه رییس جمهور استفاده از توانمندی زنان برای توسعه کشو و احیای ظرفیت ها تاکید دارد اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی های زنان، توانمندی چند گانه و قدرت مدیریتی آنها است که باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بازاریابی بین المللی برای ارائه تولیدات استاندارد داخلی تصریح کرد: باید با ایجاد بازارچه های دائمی، فصلی، مرزی و صادراتی جهت نیل به اهداف صادراتی کشور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال صدور مجوزهای مربوطه برای بانوان کارآفرین هستیم، افزود: در حوزه بین الملل باید نیازها برآورد شده و سپس نسبت به تولید محصولات با کیفیت اقدام کرد.

خزعلی با اشاره به بیمه زنان خانه دار، گفت: یکی از دغدغه های دولت پیگیری و ساماندهی بیمه زنان خانوار است که امیدواریم با تلاش های انجام شده به مرحله عملیاتی برسد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بحران جمعیتی در گیلان به حالت زنگ خطر درآمده است افزود: موضوع فرزندآوری و تشویق زنان برای توجه به موضوع باروری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری در کنار فعالیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

فرزندآوری در کنار فعالیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد