مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-28پزشكي

افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در استان اردبیل/ 6 شهرستان زرد شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته با بستری 25 مبتلای جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل، شمار بستری شدگان به 90 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، 25 مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت شد.

وی شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل را 90 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 11 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و همچنین خوشبختانه 20 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از یک میلیون و 933هزار دُز واکسن کرونا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق یک میلیون و 933هزار و 440دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 914 هزار و 757دُز مربوط به مرحله اول، 805هزار و 170دُز مربوط به مرحله دوم و 213 هزار و 513دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان ادامه داد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستانهای اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در استان اردبیل/ 6 شهرستان زرد شد

افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در استان اردبیل/ 6 شهرستان زرد شد