مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-28پزشكي

مشهد نارنجی شد/بستری 503 بیمار کرونایی در خراسان رضوی


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی و بستری مشهد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی و بستری مشهد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

دکتر محمد پهلوان اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی نرم افزار ماسک، وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های مشهد، بینالود(طرقبه وشاندیز) و تربت حیدریه در وضعیت نارنجی و کلات، فریمان، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، مه ولات، گناباد، بجستان، سبزوار، بردسکن و نیشابور در خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران بستری در استان ادامه داد: در حال حاضر 503 بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 385 نفر از این تعداد در مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: طی یک روز گذشته 202 بیمار جدید مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد نارنجی شد/بستری 503 بیمار کرونایی در خراسان رضوی

مشهد نارنجی شد/بستری 503 بیمار کرونایی در خراسان رضوی