مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-28پزشكي

202 بیمار جدید در خراسان رضوی بستری شدند/ مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وبدا، دکتر محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی نرم افزار ماسک وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های مشهد ، بینالود(طرقبه وشاندیز) و تربت حیدریه در وضعیت نارنجی و شهرهای کلات، فریمان، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، مه ولات، گناباد، بجستان، سبزوار، بردسکن و نیشابور در استان خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران بستری در استان خراسان رضوی افزود: در حال حاضر 503 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که  385 نفر از این تعداد در مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

طی یک روز گذشته 202 بیمار جدید مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که 156 نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 126 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که 99 نفر از این تعداد در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه تحت مراقبت ویژه قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

202 بیمار جدید در خراسان رضوی بستری شدند/ مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفت

202 بیمار جدید در خراسان رضوی بستری شدند/ مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفت