مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-28سياسي

آماده پذیرفتن مسئولیت های بزرگ در دولت جدید هستیم


رییس جهاد دانشگاهی با تشریح بخشی از دستاوردهای این نهاد، گفت: آماده پذیرفتن مسئولیت های بزرگ و ماموریت های فناورانه در دولت جدید هستیم.

- حمیدرضا طیبی در حاشیه سفر به کرمانشاه و حضور در نشست هیات امنای موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه و بازدید از برج فناوری سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عمر 43 انقلاب اسلامی، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که در دوران انقلاب متولد شد و از همان ابتدا عهده دار ماموریت های مهم فرهنگی و علمی و فناورانه در کشور بود.

وی افزود: در اوایل تاسیس این نهاد انقلابی، جهاد دانشگاهی مامور اجرای فعالیت های فرهنگی برای جوانان در جهت مقابله با هجمه فرهنگی دشمن شد و در کنار آن اجرای فعالیت های پژوهشی در جهت رفع وابستگی و خودکفایی و ترویج فرهنگ خودباوری در کشور به این نهاد واگذار شد.

طیبی گفت: با آغاز جنگ تحمیلی، جهاد دانشگاهی بسیاری توانمندیهای خود را در عرصه مقابله با دشمن به نمایش گذاشت که از جمله آن فعالیت در حوزه خدمات پزشکی در جبهه های جنگ و مشارکت جهاد دانشگاهی در انجام طرح های تجهیزات دفاعی کشور بود.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، جهاد دانشگاهی در پروژه های مختلف از طراحی سنگرهای مهندسی گرفته تا کمک به راه اندازی تجهیزات مربوط به صنایع دفاعی حضوری فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده پذیرفتن مسئولیت های بزرگ در دولت جدید هستیم

آماده پذیرفتن مسئولیت های بزرگ در دولت جدید هستیم