مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-28سياسي

رییسی: دولت به دنبال فعال کردن ظرفیت های استان گیلان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: - رییس جمهور با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری گسترده ای برخوردار است، اظهار داشت: دولت با بررسی ها و برنامه ریزی های انجام شده به دنبال فعال کردن ظرفیت های استان گیلان در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در سطح استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: استان گیلان در حوزه اقتصاد دریا، گردشگری و صنعت از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که با فعال کردن آن می توان مشکلات و نگرانی های مردم استان به ویژه در حوزه بیکاری را برطرف کرد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: پیش از انجام این سفر استانی، نیازمندی ها و مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفته است و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات تهیه شده که در جلسه شورای اداری استان پس از بحث و بررسی به تصویب خواهد رسید.

دکتر رییسی گفت: امیدوارم اقدامات جدی که برای پیشرفت و آبادانی استان گیلان آغاز شده است، به رفع مشکلات و ارتقای سطح استان در حوزه های مختلف بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت به دنبال فعال کردن ظرفیت های استان گیلان است

رییسی: دولت به دنبال فعال کردن ظرفیت های استان گیلان است