مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:222022-01-28اجتماعي

استقرار گروه های امدادی در مناطق سردسیر اصفهان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در پی بارش در مناطق غربی و جنوبی استان و احتمال بروز کولاک و افزایش حوادث، 16 تیم امدادی هلال احمر این استان در این نواحی استقرار و در آماده باش کامل قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، داریوش کریمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش برف در مناطق سردسیر استان و پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد و احتمال وقوع کولاک در این مناطق، تیم های هلال احمر استان در این نواحی برای امدادرسانی آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: احتمال بروز خطر در محورهای شهرستان های خوانسار، تیران و کرون، فریدن، فریدونشهر و چادگان واقع در غرب استان و سمیرم در جنوب استان بیشتر است و مسافران و رانندگان باید با تجهیزات کامل مانند زنجیر چرخ در این مناطق تردد کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: اجتناب از عبور و مرور غیر ضروری در محورهای پرخطر و سردسیر کوهستانی در شرایط فعلی از جمله توصیه هایی است که می تواند به حفظ سلامتی شهروندان و کاهش حوادث کمک کند.

کریمی همچنین با اشاره به اینکه آماده سازی گروه های امداد و نجات برای طرح نوروزی از ماه جاری آغاز می شود تصریح کرد: توان افزایی و آموزش های مورد نیاز تا اسفند ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار گروه های امدادی در مناطق سردسیر اصفهان

استقرار گروه های امدادی در مناطق سردسیر اصفهان