مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-28پزشكي

شورش اُمیکرون و هشدار جان گیریِ دوباره


آغاز موج ششم کرونا با شورش اُمیکرون و دوباره روز از نو روزی از نو؛ آمار مبتلایان تصاعدی بالا می رود، رنگ های قرمز و نارنجی به نقشه کشور بازگشتند و بخش های بیمارستانی هم در حال تبدیل شدن به اورژانس های تنفسی هستند؛ - صحنه شهر اما همه چیز عادی است و کسی نگران تلخی مرگ نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین مورد ابتلا به کرونای اُمیکرون در کشور 28 آذر ماه امسال شناسایی و اعلام شد؛ حالا بعد از حدود یک ماه، اُمیکرون بیش از نیمی از موارد بیماری در کشور را به خود اختصاص داده، جایگزین دلتا شده و وزیر بهداشت نیز رسما از غلبه اُمیکرون و ورود به پیک ششم کرونا خبر داده است.

پیک ششم کرونا شروع شد غلبه اُمیکرون، پیک ششم کرونا را در ایران کلید زد و زنگ تفریحی که می توانست با رعایت پروتکل های بهداشتی و بازگشایی های هوشمند ادامه یابد، تمام شد.

متاسفانه علی رغم هشدار مداوم کارشناسان حوزه سلامت، تصور شد که اُمیکرون سویه ای خفیف است و با همین استدلال هم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کاهش یافت، مترو و اتوبوس شلوغ تر شد و از طرف دیگر هم برخی بازگشایی ها به صورتی یکباره صورت گرفت؛ به طوری که سالن های سینما، تئاتر، موسیقی و.

با 100 درصد ظرفیت فعال و مدارس و دانشگاه ها نیز بازگشایی شدند و خلاصه کلام آنکه همه چیز به روال عادی زندگی بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش اُمیکرون و هشدار جان گیریِ دوباره

شورش اُمیکرون و هشدار جان گیریِ دوباره