مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 00:222022-01-27سياسي

تشییع شهدای گمنام تلنگری برای همگان است


حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهریار ضمن ادای احترام شهدا اظهار کرد: 1100 شهید، 3700 جانباز سرافراز، 170 آزاده دلاور و ایثارگران بسیاری از شهرستان شهریار در دوران دفاع مقدس برای کشور و ملت، استقلال، آزادی و امنیت را رقم زدند.

 وی گفت: تشییع شهدای گمنام زنگ تلنگر و بیدارباشی است تا فداکاری و آرمان های شهیدان را فراموش نکنیم و آنها با نثار جان و خون خود ولایت مداری را نشان دادند و باید در راه شهدا در رکاب ولایت ایستادگی داشته باشیم.

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تدفین شهدا در مراکز تعلیم و تربیت افزود: باید جوانان، دانش آموزان و آینده سازان این کشور با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شوند و بدانند که اگر امروز در امنیت درس می خوانند و فرهنگیان در امنیت تدریس می کنند، مدیون شهدا هستیم.

  وی بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال ناامیدی ملت است و با تمام وجود در فضای رسانه ای سعی بر تخریب ارزشهای انقلاب اسلامی دارد و باید بدانیم به برکت این خون های مطهر عزت، عظمت و استقلال را خداوند ارزانی داشته و در سطح بین الملل جبهه مقاومت ملت مظلوم یمن با الگوگیری از این فرهنگ ایستاده اند و خار چشم آل سعود، آمریکا و صهیونیسم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهدای گمنام تلنگری برای همگان است

تشییع شهدای گمنام تلنگری برای همگان است