مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-27سياسي

اردوهای راهیان نور دریایی بوشهر از سر گرفته خواهد شد


مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری راهیان نور دریایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر چندین سال است که میزبان زائران راهیان نور دریایی است.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در دو سال اخیر به علت شرایط کرونایی اجرای این برنامه فرهنگی برای حفظ سلامتی جامعه متوقف شد که البته ما سعی کردیم در این مدت نیز در بستر فضای مجازی و عرصه های دیگر این برنامه را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: امسال شرایط بهتری فراهم شده است و تلاش داریم تا با استفاده از تجربه سال های گذشته این برنامه را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا اجرا کنیم.

این مقام مسؤول توضیح داد: زائران راهیان نور دریایی به مدت 3 روز به استان بوشهر اعزام می شوند که در این مدت ضمن بازدید از بیمارستان صحرایی، مناطق و یادمان های دفاع مقدس و دو نمایشگاه دفاع مقدس در جزیره مقاوم خارگ، در قالب گردشگری تعالی بخش نیز از موزه شهید رییسعلی دلواری در دلوار، موزه دریا و دریانوردی ارتش در بوشهر، موزه مردم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور دریایی بوشهر از سر گرفته خواهد شد

اردوهای راهیان نور دریایی بوشهر از سر گرفته خواهد شد