مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-27سياسي

استفاده از فناوری های الکترونیکی برای حفاظت از اراضی کشاورزی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بر استفاده از فناوری های الکترونیکی برای حفاظت از اراضی کشاورزی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو در مراسم گرامیداشت هفتم بهمن ماه سالروز تاسیس سازمان امور اراضی کشور در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت این روز بر ضرورت توجه به بحث پیش بینی و پیشگیری در ساخت وسازهای غیرقانونی برای جلوگیری از آسیب به سرمایه های ملی تاکید کرد و اظهار داشت: بی توجهی به موضوع پیشگیری باعث می شود که در برخوردهای قانونی با ساخت وسازهای غیرمجاز سرمایه های ملی آسیب ببیند چرا که نمی توانیم اجازه دهیم امنیت غذایی جامعه با تغییر کاربری از بین برود.

وی افزود: متاسفانه در حوزه های مختلف باوجود هزینه های پرداخت شده با مشکلات عدیده مواجه هستیم که ناشی از بی توجهی به حوزه پیش بینی و پیشگیری از جرم و رفتارهای ناهنجار اجتماعی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه عزیزان در جهادکشاورزی باید آسیب شناسی کنند و ارائه طریق کنند تا در بستر فناوریهای الکترونیکی از اراضی کشاورزی و اراضی ملی حفاظت کنیم، افزود: ارایه راهکار برای پیشگیری از تغییرکاربری و ساخت وسازهای غیرمجاز در عصر فناوری اطلاعات، استفاده از فنآوربهای نوین و بستر الکترونیکی را می ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های الکترونیکی برای حفاظت از اراضی کشاورزی

استفاده از فناوری های الکترونیکی برای حفاظت از اراضی کشاورزی