مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:172022-01-27سياسي

تظاهرات علیه کشتار وحشیانه مردم یمن در بوشهر برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری تظاهرات علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر، جنایتکار و حمایت صهیونیست کودک کش به جنایات تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن را محکوم می کنم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این جنایات با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد.

وی عنوان کرد: برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می دهند.

جمالی خاطرنشان کرد: مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی مواجه می شوند، مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیرانسانی متحمل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه کشتار وحشیانه مردم یمن در بوشهر برگزار می شود

تظاهرات علیه کشتار وحشیانه مردم یمن در بوشهر برگزار می شود