مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:172022-01-27سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی به تجدید حیات دینی منجر شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تجدید حیات دینی در کشور منجر شد که این موضوع، - ، حجت الاسلام علی متین در نشست هم اندیشی علما و روحانیون ارومیه با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: خصوصیات بارز حضرت امام خمینی (ره) و اقدامات ارزشمند ایشان در خدمت به اسلام و مسلمانان و نهادینه کردن انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن بود.

وی ادامه داد: در واقع این حرکت بزرگ و انقلاب عظیم با ظرفیت و پشتوانه گسترده فکری و اعتقادی، نگاهی نو به جهان، انسان، مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به پیروزی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از ریشه دارترین و شکوهمندترین تحولات تاریخ به شمار می آید.

حجت الاسلام متین افزود: انقلاب اسلامی با ویژگی هایی همراه است که نظریات و پیش بینی های صاحب نظران در باب انقلاب ها و مسائل ایران را بی اعتبار کرده و در مقایسه با سایر انقلاب های جهان از امتیازهایی چون باورمندی دینی، رهبری آگاهانه و حرکت هوشمندانه مردم برخوردار است.

امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ برنامه های ویژه دهه فجر امسال از اوایل هفته آینده آغاز خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی به تجدید حیات دینی منجر شد

پیروزی انقلاب اسلامی به تجدید حیات دینی منجر شد