مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:522022-01-27اجتماعي

محورهای کندوان و کیاسر مسدود شد


رییس پلیس راه استان مازندران از مسدود شدن محورهای کندوان و کیاسر در اثر سقوط بهمن و بارش برف خبر داد.

- یدالله جهان تاب در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: ساعت 16 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه 7 بهمن ماه، محور کندوان به دلیل سقوط بهمن در منطقه البرز، با اعلام پلیس راه کشور مسیر از سمت کرج به چالوس بسته شد و تردد در این محور انجام نمی شود.

جهان تاب خاطرنشان کرد: در محور کیاسر نیز به دلیل بارش برف مسیر ساری به کیاسر و بالعکس نیز مسدود است و مسیرهای منتهی به سمنان نیز به علت بوران و لغزنده بودن جاده تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

وی گفت: محور هراز و سوادکوه باز است و تردد در آن ها جریان دارد، در محورهای کوهستانی نیز بارش برف ادامه دارد و سطح محورها نیز لغزنده است.

رییس پلیس راه استان مازندران در توصیه ای خاطرنشان کرد: رانندگان، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و همچنین غذا، پتو و لوازم گرمایشی و سوخت نیز به همراه داشته باشند.

جهان تاب تصریح کرد: رانندگان فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کرده و توقف در گردنه ها نیز نداشته باشند زیرا احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن محتمل است.

وی در پاسخ به اینکه محور کندوان چه زمانی بازگشایی می شود گفت: تمام تلاش برای بازگشایی محور در حال انجام است و اگر مشکل خاصی رخ ندهد و فردا بازگشایی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای کندوان و کیاسر مسدود شد

محورهای کندوان و کیاسر مسدود شد