مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-27سياسي

ارتقاءساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران


فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با تغییر ساختار نیروی انتظامی ،بزودی ساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران افزایش و ارتقاء می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر ،سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ،امروز در حاشیه ملاقات با شهروندان که در مسجد حضرت ولی عصر(عج)شهرک مهدیه اسلامشهر،در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: با تغییر ساختار  نیروی انتظامی کشور، ساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران ارتقاء می یابد.

  سردار ظهیری افزود: امروز فرصتی بود تا در دیدار  با مردم  شهرستان اسلامشهر،بصورت چهره به چهره و از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات مردم قرار گرفته ودر رابطه باپرونده های تشکیل شده ازسوی مردم درکلانتریها و پلیس های تخصصی و مشکلاتی دارند،پیگیر باشیم.

وی با اشاره به نتایج ملاقات مستقیم با مردم ،بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده ،در تمامی شهرستانهای غرب استان تهران،هرماه یکبار در یکی از مساجد شهرستان به اتفاق مسئولین پلیسهای تخصصی حضور یافته و مسائل و مشکلات را مورد بررسی و تا حصول  نتیجه  پیگیری می کنیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: در دیدارامروز با مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر، علاوه بر اظهار محبت و قدردانی مردم از فعالیت های پرسنل پرتلاش نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاءساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران

ارتقاءساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران