مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:072022-01-27اقتصادي

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط سپاه آبیک


فرمانده ناحیه امام صادق(ع) آبیک از اشتغال زایی برای 120 نفر در این شهرستان با پرداخت حدود 60 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

- آبیک - فرمانده ناحیه امام صادق(ع) آبیک از اشتغال زایی برای 120 نفر در این شهرستان با پرداخت حدود 60 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به پرداخت بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی امسال، از ایجاد اشتغال برای 120 نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی صادق پور در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک به مناسبت دهه فجر به برپایی رژه موتوری نیروهای مسلح با همکاری نیروی انتظامی، میز خدمت در شهرها و روستاها، اردوی جهادی پزشکی، نشست های روشنگری و مسابقات ورزشی اشاره و اظهار کرد: تاکنون توسط گروه های جهادی 35 باب منزل مسکونی محرومین مرمت و بازسازی شده که در دهه فجر، تعدادی منزل مسکونی محرومین که توسط جهادگران مرمت شده، افتتاح می شود.

وی برگزاری همایش زنان انقلابی، نمایشگاه عکس، افتتاح پایگاه های بسیج صنعتی، نذر کتاب، برپایی جشن انقلاب در 20 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن پیامبر اعظم (ص) و راهپیمایی 22 بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی را از دیگر برنامه هایی دهه فجر برشمرد و افزود: در دهه فجر کارکاه آموزشی پیشگیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط سپاه آبیک

پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط سپاه آبیک