مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:022022-01-27اقتصادي

افزایش 10 برابری اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد طی یک هفته


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سرایت 10 برابری اُمیکرون نسبت به سایر سویه های کرونا هشدار داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سرایت 10 برابری اُمیکرون نسبت به سایر سویه های کرونا هشدار داد.

احمد زاده در نشست اضطراری ستاد کرونا گفت شرایط استان را بسیار خطرناک دانست و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه و ادارات استان الزامی است.

وی اظهار کرد: اُمیکرون از شهرستان گچساران شروع شد، با این حال رشد آلودکی اُمیکرون در بویراحمد افزایش یافته است، اُمیکرون در استان در حال فراگیر شدن است، به ترتیب در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه آلوده به اومیکرون شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وضعیت به گونه ای است که از 90 تست تشخیصی کرونا، 70 نفر اُمیکرون تشخیص داده شده اند، سرعت سرایت این سویه از سویه هم بسیار بالاست، و از سویه دلتا 5 برابر سریع تر سرایت می کند.

احمدزاده تصریح کرد: در حال خارج شدن از از وضعیت آبی هستیم و به رنگ زرد نزدیک می شویم، وقتی استانی درگیر اُمیکرون شود، مراحل رنگ بندی ها بی اثر است، و باید گفت به محض غالب شدن اُمیکرون باید وضعیت قرمز اعلام شود وی با بیان اینکه نگرانی ما بخاطر بیماری کرونا نیست، بلکه به خاطر شیوع اُمیکرون است، ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد طی یک هفته

افزایش 10 برابری اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد طی یک هفته