مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-27سياسي

ارتباط مردم با مدیران از شاخص ترین برنامه دهه فجراست


ارتباطات مردمی مدیران دستگاه ها علاوه بر برنامه های دهه فجر در شهرستان های شاهین شهر برقرار خواهد بود.

- ، سید محمدرضا کاظمی طبا در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص مشروح برنامه های دهه فجر شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: یکی از شاخص های دولت سیزدهم ارتباط ویژه مدیران با مردم است که یکی از مهم ترین برنامه های دهه فجر وقت گذاری برای مشکلات مردم و تلاش برای سفر استاندار به شهرستان خواهد بود.

وی افزود: دوشنبه ها مدیران ملزم هستند که ملاقات مردمی از ساعت 9 تا 12 در شهرستان شاهین شهر داشته باشند و 15 بهمن ماه در مصلای شاهین شهر مدیران کل دستگاه ها حضور خواهند داشت و جمعه هفته آینده آن در شهرستان های گز و گرگاب برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه در روز 12 بهمن زنگ انقلاب در مدارس زده می شود، گفت: روز 13 بهمن یادواره 700 شهید شهرستان شاهین شهر در مصلای این شهرستان و در روز بعد نیز فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب آغاز می شود و بعد ظهر آن روز غبارروبی مزار شهدا را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز 18 بهمن ماه همایش بانوان و در روز 20 ام به همت شهرداری شاهین شهر جشن خانوادگی خواهیم داشت و 22 بهمن راهپیمایی سراسری از تالار شیخ بهایی به سمت خیابان فردوسی با سخنرانی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مردم با مدیران از شاخص ترین برنامه دهه فجراست

ارتباط مردم با مدیران از شاخص ترین برنامه دهه فجراست