مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-27سياسي

انتقال 24 زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن به کشور


با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری و در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان 24 زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن به زندان های داخل کشور منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با همکاری وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزارت دادگستری و در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و ژاپن، 21 زندانی ایرانی در جمهوری آذربایجان و 3 زندانی ایرانی در ژاپن در یک هفته اخیر به ایران منتقل شدند.

سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان پیش از این از انتقال تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور در روزهای آینده خبر داد و گفته بود: در پی سفر پربار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به جمهوری آذربایجان، پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران و مساعدت مقامات جمهوری آذربایجان، 21 زندانی ایرانی در روزهای آینده به میهن انتقال خواهند یافت.

سه نفر از این زندانیان از بانوان هستند که با انتقال آنان دیگر هیچ بانوی ایرانی در زندان های این کشور نخواهیم داشت و امیدوارم در آینده نیز بانوی دیگری به جمع زندانیان هموطن در این کشور اضافه نشود.

گفتنی است، خرداد ماه سال جاری نیز در پی تلاش سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو و  پیگیری های مسئولان جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 24 زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن به کشور

انتقال 24 زندانی ایرانی از جمهوری آذربایجان و ژاپن به کشور