مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-27اقتصادي

رییس مجلس با نگاه ویژه به معضل ترافیک قلعه نو، موجبات خرسندی مردم را فراهم آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه نو، حسین نوش آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی نشست هم اندیشی مسوولان استانی در خصوص ترافیک محور ری به تهران گفت: مسئله ترافیک قلعه نو، مشکلی بوده که امروز تبدیل به یک معضل شده است و اگر چاره اندیشی نشود این معضل به بحران تبدیل خواهد شد که باید برای رفع آن تلاش کرد این از کنار آن به سادگی عبور کرد.

وی گفت: قلعه نو چون نقطه بحرانی این ترافیک است و مطمئن هستم که مردم این شهر هم بسیار نگران هستند، گرچه عده ای شاید به دلیل کاسبی موافق حل این ترافیک نباشند چرا که همین ترافیک موجبات کاسبی عده ای را فراهم می آورد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: ترددهایی که در این محور داریم تنها مربوط به تردد مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا نیست، حداقل نیمی از خودروها از تردد خودروهای سواری مسافری و خطی که مسافر کشی می کنند متعلق به شهرستان ری هستند و از این مسیر عبور می کنند.

نوش آبادی بیان کرد: اگر ما امروز به فکر حل ترافیک قلعه نو نباشیم در آینده نزدیک با یک بحران غیرقابل کنترل موجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه باید همگی به یک جمع بندی خوبی در خصوص این مسئله برسیم، گفت: طرح پل روگذر می تواند اجرا شود، کمربندی هم می تواند اجرا شود تا حداقل بخشی از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس با نگاه ویژه به معضل ترافیک قلعه نو، موجبات خرسندی مردم را فراهم آورد

رییس مجلس با نگاه ویژه به معضل ترافیک قلعه نو، موجبات خرسندی مردم را فراهم آورد