مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-27اجتماعي

آغاز تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت/ اولویت با دانه درشت ها است


در گام اول مالکان همه بناهای ساخته شده در دل کوه های زیارت، شناسایی می شود و در گام بعدی، بناهای غیرمجاز مطابق قانون قلع و قمع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان حیدر آسیابی در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی گلستان بار دیگر با تاکید بر اینکه خط قرمزی در مبارزه با زمین خواری نداریم اظهار کرد: در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از دانه درشت ها شروع می کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان از تعیین تکلیف بناهای ساخته شده در دل کوه های زیارت و ارتفاعات این منطقه هم خبر داد و افزود: در گام اول مالکان همه بناهای ساخته شده در دل کوه های زیارت، شناسایی می شود و در گام بعدی، بناهای غیرمجاز مطابق قانون قلع و قمع خواهد شد.

آسیابی ادامه داد: دستگاه های اجرایی متولی هم موظفند به شناسایی مالکان این واحدها و اینکه آیا مجوز دارند یا خیر، به دادستانی کمک کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان اضافه کرد: موضوع ترک فعل های صورت گرفته از سوی مدیران فعلی و سابق هم در دادسرای مرکز استان در دست بررسی است.

حیدر آسیابی افزود: اولویت اول ما در حال حاضر توقف ساخت و سازها و بعد از آن اجرای آرای قطعی قلع و قمع است و در این بخش از مدیران دستگاه هایی که مجری هستند، هیچ بهانه و توجیهی را نمی پذیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت/ اولویت با دانه درشت ها است

آغاز تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت/ اولویت با دانه درشت ها است