مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-27سياسي

سرپرست جدید فرمانداری دره شهر معارفه شد


در نشست شورای اداری شهرستان دره شهر، از زحمات «کیانوش محمدنژاد»فرماندار پیشین تقدیر و «هوشنگ طاهری» به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی معارفه شد.

- ایسنا/ایلام در نشست شورای اداری شهرستان دره شهر، از زحمات کیانوش محمدنژاد فرماندار پیشین تقدیر و هوشنگ طاهری به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی معارفه شد.

دکتر حسن بهرام نیا در این مراسم اظهار کرد: این توفیق خدمتگزاری برای هر مسئولی کوتاه است و بایست از تمام لحظات و دقایق آن به نحو شایسته ای در خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد و در این رویکرد تغییر مدیران صرفا باعث دست به دست شدن این فرصت خدمتگزاری می شود.

وی ماه بهمن و دهه مبارک فجر را نماد وحدت و اتحاد ملت بزرگ ایران علیه ظلم و ستم و استبداد شاهنشاهی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی خواند و گفت: این دهه مصداق بارز آیه شریفه وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا است.

استاندار ایلام در ادامه شرایط امروز کشور را نیازمند وحدت و همدلی بیش از پیش عنوان کرد و گفت: در هرکاری همراهی و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان باشد قطعا در آن موفق خواهیم بود و امروز انشاءالله با حضور امام جمعه محترم شهرستان و نماینده عالی دولت در شهرستان و دیگر مسئولان دلسوز نظام شاهد تحقق این امر مهم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری دره شهر معارفه شد

سرپرست جدید فرمانداری دره شهر معارفه شد