مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-27سياسي

تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب نوعی جهاد است


اصفهان_ امام جمعه شاهین شهر درخصوص همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم گفت: تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب جهاد در راه خدا به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری سومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب اظهار داشت: همایش استانی فلسفه سیاسی انقلاب وگام دوم یکی از شاخص ترین برنامه های دهه فجر است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گام دوم انقلاب به عنوان مسیر راه جامعه اسلامی گفت: گام دوم انقلاب درواقع یک مانیفست از نظام سازی و تمدن سازی به سمت جامعه شایسته است.

فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای رویکرد اصلی است امام جمعه شاهین شهر خاطر نشان کرد: پشت میزنشینان به لحاظ روزمرگی ها فراموش می کنند که گام دوم انقلاب از آنها چه خواسته و تکرار این همایش تلنگری برای همه ماست که بدان توجه بیشتری شود.

وی افزود: اساتید بنام کشوری در حوزه فلسفه سیاسی انقلاب و رهبر انقلاب مانند اسماعیل فخریان و محسن مهاجر نیا دعوت شده اند و رویکرد امسال، فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: هر قشری که حکمت فلسفه سیاسی جامعه خود را بدانند در حمایت و پشتیبانی آن متزلزل نخواهند بود و هر چه تبیین و توضیح این فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب نوعی جهاد است

تبیین فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب نوعی جهاد است