مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-27بين الملل

استقبال الخزعلی از سفر مقتدی الصدر به بغداد برای اتحاد بیت شیعی


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق ابراز امیداوری کرد که سفر رهبر جریان صدر به بغداد، سرآغازی بر حل اختلافات و اتحاد بیت شیعی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق از سفر مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق به بغداد استقبال کرد.

الخزعلی با انتشار پیام در صفحه توییتر خود نوشت: از سفر برادر، مقتدی الصدر به بغداد استقبال می کنیم و از خداوند می خواهیم که این سفر، سرآغازی بر حل اختلافات و متحد شدن بیت شیعی شود .

توییت الخزعلی   وی همچنین تأکید کرد، دست کمیته شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) به سمت تمام چیزهایی دراز است که منفعت عراق در آن است و فرصت را از دشمنان می گیرد.

این مسئول عراقی خاطر نشان کرد، متحد کردن بیت شیعی باید به نحوی باشد که باعث شکست طرحهای دشمنان عراق باشد.

این در حالی است که اخیرا گزارش هایی در خصوص وجود یک پروژه آمریکایی - اماراتی مبنی بر دامن زدن به اختلافات شخصی میان دو قطب بیت شیعی در چارچوب هماهنگی و جریان صدر به منظور تضعیف این مولفه مهم سیاسی در عراق منتشر می شود.

  در همین ارتباط، فالح الفیاض رییس ائتلاف العقد الوطنی ، رییس سازمان الحشد الشعبی و عضو چارچوب هماهنگی در سخنانی بر ضرورت وحدت در بیت شیعی و همراهی چارچوب هماهنگی و جریان صدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال الخزعلی از سفر مقتدی الصدر به بغداد برای اتحاد بیت شیعی

استقبال الخزعلی از سفر مقتدی الصدر به بغداد برای اتحاد بیت شیعی