مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-27پزشكي

33 مورد مسمومیت co طی یک هفته در گلستان رخ داد


رییس اورژانس و فوریت های پزشکی گلستان با هشدار نسبت به سرمای هفته جاری، گفت: در هفته اول بهمن و همزمان با ورود موج سرما به استان 33 مورد گازگرفتگی در گلستان رخ داده است.

- اظهار کرد: اورژانس گلستان از ابتدای فصل سرما تا کنون 86 ماموریت در خصوص مسمویت co داشته که 33 مورد از آن در هفته گذشته رخ داده است.

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی گلستان افزود: از این تعداد 5 مورد پیش از تماس با اورژانس فوت کرده و 2 مورد نیز بدون هیچ علائم حیاتی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ورود سامانه سرد و بارشی به استان علاوه بر نعمت های فراوان، مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت، درباره امداد رسانی های اورژانس در سرمای اخیر گفت: امدادرسانی در مناطقی که ارتفاع کمتری داشتند و امکان تردد در برف وجود داشت به صورت حضوری انجام و آمبولانس به تمام مناطق اعزام شد.

مقسمی ادامه داد: در برخی از روستاهای ییلاقی که حجم بالای برف موجب عدم تردد می شد، پزشکان ما در مرکز اورژانس به بیماران و مصدومان به صورت تلفنی مشاوره دادند.

رییس اورژانس گلستان خاطرنشان کرد: انتقال یک مادر باردار از منطقه دوزین به بیمارستان فاطمه زهرا از خدمات رسانی های اورژانس گلستان در بارش برف اخیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 مورد مسمومیت co طی یک هفته در گلستان رخ داد

33 مورد مسمومیت co طی یک هفته در گلستان رخ داد