مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-27سياسي

نمازجمعه تهران میزبان وزیر اقتصاد است


نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، 8 بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، 8 بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت 10صبح درب های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می شود و برنامه از ساعت 10 و 45دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در پیش از خطبه ها و به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن و گرامیداشت شهدای یمنی احمد الشامی معاون فرهنگی اتحادیه دانشجویان یمنی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و پس از وی نیز وزیر امور اقتصاد و دارایی سیداحسان خاندوزی سخنرانی می کند.

وی افزود: همچون هفته های گذشته سلسله فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ما در حوزه کودکان و نوجوانان در قالب فرهنگسرای منتظر برقرار است.

حجت الاسلام علی نوری عنوان کرد: میزهای خدمت نسبت به هفته های گذشته فعال تر شده و میز خدمت قوه قضاییه در مشاوره و معاضدت های قضایی با حضور نماینده مستقیم رییس این قوه در میز خدمت، جهت پاسخگویی و دریافت سوالات و مکاتبات مردم با شخص رییس قوه قضاییه حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه تهران میزبان وزیر اقتصاد است

نمازجمعه تهران میزبان وزیر اقتصاد است