مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-27پزشكي

اوج گیری دوباره کرونا در جنوب غرب خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اوج گیری دوباره کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، در حالی که جنوب غرب خوزستان در هفته های گذشته روزهای آرامی را پشت سر گذاشته بود و رفته رفته شرایط عادی بر این منطقه حکمفرما می شد شیوع سویه امیکرون باعث شد تا این ویروس دوباره در جامعه منتشر شده و مبتلایان دیگری را به چرخه اطلاعات اضافه کند.

جنوب غرب خوزستان گرچه در هفته های گذشته شاهد کمترین میزان فوت در میان مبتلایان بوده است و موارد بسیار نادری در این حیطه به ثبت رسیده، اما غالب شدن سویه امیکرون درون جامعه آمار ابتلا در این منطقه را از روزانه پنج الی 10 نفر به 40 نفر در 24 ساعت گذشته رسانده است.

بر همین اساس، شکرالله سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 40 مورد جدید مثبت داشته ایم که 23 نفر مربوط به آبادان، هشت نفر در خرمشهر و 9 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است.

 وی افزود: از این 40 مورد مثبت جدید، (آبادان 20 نفر، خرمشهر هفت نفر و شادگان نیز هفت نفر) 34 نفر به صورت سرپایی معاینه و برای قرار گرفتن در قرنطینه روانه منازل خود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری دوباره کرونا در جنوب غرب خوزستان

اوج گیری دوباره کرونا در جنوب غرب خوزستان