مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-27دانش

تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر حضوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری نحوه برگزاری نیمسال آتی در هیات رییسه این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمامی کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی .

- دانشگاه صنعتی امیرکبیر نحوه برگزاری کلاس های نمیسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ریاست جمهوری نحوه برگزاری نیمسال آتی در هیات رییسه این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمامی کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از ابتدای ترم بعد به صورت حضوری برگزار شود.

همچنین، تمامی کلاس های مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ابتدای ترم بعد به صورت الکترونیکی و پس از عید فطر و ماه رمضان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کلیه آزمون های پایان نیمسال در تمامی مقاطع (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) در نیمسال دوم 1401-1400 بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرده که این تصمیم ناظر به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بوده و هرگونه تغییرات در برنامه های دانشگاه متعاقبا به اطلاع دانشجویان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر حضوری شد

تمامی کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرکبیر حضوری شد