مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-27دانش

تشریح جزییات کلاس های آموزشی دانشگاه کاشان


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان با اشاره به ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنا بر مصوبه شورای دانشگاه، برگزاری کلاس های آموزشی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در نیمسال دوم 1400 را به صورت حضوری دانست و جزییات آن را اعلام کرد.

- قنبرعلی شیخ زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در مقطع دکتری، تمام فعالیت های آموزشی، پژوهشی، آزمون های جامع و جلسات دفاعیه به صورت حضوری خواهد بود و در مقطع کارشناسی ارشد آموزش به صورت حضوری است و در موارد خاص بنا به تشخیص مدرس، امکان آموزش تلفیقی (حضوری و غیر حضوری) فراهم خواهد بود.

وی افزود: در مقطع کارشناسی نیز، دروس کارگاهی، آزمایشگاهی و مهارتی بر اساس پیشنهاد گروه و دانشکده، به صورت فشرده، با برنامه ریزی قبلی و پس از هماهنگی با معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی و اطلاع رسانی مناسب توسط گروه های آموزشی، قابل ارائه به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، شیخ زاده برگزاری امتحانات درسی پایان نیمسال در همه مقاطع را به صورت حضوری عنوان کرد و گفت: با پیشنهاد دانشکده و پژوهشکده و تایید آموزش دانشگاه امکان برگزاری امتحانات میان ترم نیز به صورت محدود، حضوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات کلاس های آموزشی دانشگاه کاشان

تشریح جزییات کلاس های آموزشی دانشگاه کاشان