مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-27سياسي

اقدامات دولت به درستی منعکس نمی شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: اقدامات بزرگی توسط دولت و دستگاهها انجام شده، اما به درستی منعکس نمی شود.

- رضا ابراهیمی امروز 7 بهمن ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاهها جهت اطلاع رسانی عملکرد دولت، خاطرنشان کرد: اقدامات بزرگی توسط دولت و دستگاهها انجام شده، اما به درستی منعکس نمی شود.

ابراهیمی با اشاره به نقش و جایگاه شورای اطلاع رسانی در مدیریت اخبار مهم استان، افزود: حمایت و تعامل با رسانه های قانونی و مجوزدار از سوی شورای اطلاع رسانی پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر جدیت در اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، تصریح کرد: مصوبات و تصمیمات باید پشتوانه کارشناسی داشته باشد تا قابلیت اجرا پیدا کرده و کاربردی شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه تعیین محورهای مشخص برای پیشبرد جلسات شورای اطلاع رسانی را ضروری دانسته و افزود: با تشکیل یک تیم کارشناسی رسانه ای و پالایش و مدیریت اخبار مهم دولت و شورای اطلاع رسانی، در مسیر اقناع مردم و جامعه گام برداریم.

ابراهیمی با اشاره به افزایش شیوع سویه اُمیکرون کرونا، تاکید کرد: دستگاههای متولی با جدی گرفتن گسترش گونه جدید کرونا، مردم را به تزریق واکسن بخصوص دوز سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت به درستی منعکس نمی شود

اقدامات دولت به درستی منعکس نمی شود