مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-27سياسي

خط راه آهن باری باید از داخل شهر یزد خارج شود


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در ارتباط با راه آهن یزد گفت: خط راه آهن باری باید از داخل شهر یزد خارج شود.

- محمدصالح جوکار در دیدار با مدیران راه آهن یزد با اشاره به اینکه خط راه آهن یزد نقش مهمی در ترانزیت کشور ایفا می کند اظهار داشت: بخش مهمی از حمل و نقل استان یزد وابسته به راه آهن است.

وی تصریح کرد: با این وجود یک سری معایبی هم این خط برای یزد دارد و راه آهن شهر یزد را به دو قسمت تقسیم کرده و علاوه بر اینکه مشکلاتی برای رفت و آمد به وجود آورده، هزینه های زیادی را هم برای مردم و هم برای راه آهن به وجود آورده است.

نماینده مردم یزد در مجلس افزود: در سال های 91 و 92 این طرح را دنبال کردیم که خط قطار باری باید از یزد خارج شود و مصوبه آن را گرفتیم و به استان هم ابلاغ شد.

جوکار تصریح کرد: با این وجود در هشت سال دولت های یازدهم و دوازدهم، متاسفانه اقدامی صورت نگرفت و مسئله و مشکلاتی که وجود داشت باقی ماند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: در سفر آقای رییسی به استان یزد هم این موضوع را به صورت کتبی و شفاهی بیان کردیم که خط ریل باری باید از داخل شهر خارج شود تا حجم مشکلاتی که برای شهروندان به وجود آمده کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط راه آهن باری باید از داخل شهر یزد خارج شود

خط راه آهن باری باید از داخل شهر یزد خارج شود