مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-27سياسي

تورم زنجان به دلیل اجاره بها بالا است/ زنجان توسعه یافته اما بدون زیرساخت


استاندار زنجان با بیان اینکه شهرداری باید برنامه محور باشد، گفت: در زنجان تورم زیاد است چون اجاره بها زیاد است، بنابراین همین موضوع موجب تورم بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهر زنجان با انتخاب شهردار به ساحل آرامش رسید، اظهار داشت: عادت من این است که زنجان را با استان های دیگر مقایسه می کنم و یک مقدار ناراحت می شوم چون در بسیاری از شاخص ها ما عقب هستیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما فرصت اصطکاک نداریم، بیان کرد: با توجه به مشکلات عدیده که ما داریم و با توجه به مشکلات اداری باید پاسخگو باشیم و فرصت را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه 43 سال است زحمت می کشیم که درخت انقلاب تنومندتر شود، گفت: منیت باید آخرین کار مسؤولان باشد، چون باید پاسخگوی کارمان باشیم.

افشارچی با اشاره به اینکه تلاش و تعالی و هدف ما باید پیشرفت استان باشد، گفت: همه دستگاه های زیرمجموعه استانداری در کمک به شهرداری تلاش خواهند کرد، اما خواهش داریم شاخص عددی برای شهر تعریف شود چون 50 درصد استان، شهرستان زنجان را شامل می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهرداری باید برنامه محور باشد، گفت: در زنجان تورم زیاد است چون اجاره بها زیاد است، بنابراین همین موضوع موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم زنجان به دلیل اجاره بها بالا است/ زنجان توسعه یافته اما بدون زیرساخت

تورم زنجان به دلیل اجاره بها بالا است/ زنجان توسعه یافته اما بدون زیرساخت