مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-27پزشكي

معاون وزیر بهداشت: یزد را برای کنترل شیوع موج ششم کرونا پشتیبانی می کنیم


در پی قرمز شدن وضعیت اردکان و به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای کنترل سویه جدید امیکرون، معاون درمان وزارت بهداشت به شهرستان اردکان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، در پی قرمز شدن رنگ کرونایی شهرستان اردکان، معاون درمان وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان ضیایی اردکان با بازدید از بخش های مختلف این مرکز درمانی در جریان اقدامات انجام شده در راستای کنترل سویه جدید امیکرون و درمان مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفت.

دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت در این بازدید با بیان این که متاسفانه در روزهای اخیر وارد پیک مجدد کرونا شدیم و اولین شهرستانی که رنگ نارنجی و قرمز گرفت شهرستان اردکان است، افزود: به منظور بررسی وضعیت این شهرستان از نظر امکانات و تجهیزات در اینجا حاضر شدیم تا بتوانیم در موج ششم، اطلاع رسانی مناسبی برای رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی انجام دهیم.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: در نشستی که با حضور مسئولین بهداشتی شهرستان اردکان برگزار شد در خصوص کمبود پزشک در برخی از تخصص ها نیز بحث و تبادل نظر شد که مقرر شد از طریق وزارت بهداشت پیگیری های لازم انجام شود تا این مشکل به زودی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: یزد را برای کنترل شیوع موج ششم کرونا پشتیبانی می کنیم

معاون وزیر بهداشت: یزد را برای کنترل شیوع موج ششم کرونا پشتیبانی می کنیم