مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-27سياسي

ظرفیت های گیلان روی میز دولت/آنچه رییس جمهور باید در گیلان ببیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی خبر حضور رییس جمهور کشورمان به استان گیلان در روز جمعه، انتظار می رود نمایندگان گیلان در حوزه های انتخابیه خود موضوعات مربوط به شهرستان ها را از وزرا و هیأت دولت پیگیری و مطالبه کرده و وزرای دولت سیزدهم در شهرستان های گیلان موضوعات را پیگیری کنند.

تلاش شده در این سفر به پروژه های استانی نگاه ویژه شده و در سفر رییس جمهوری به موضوعات مهم گیلان نظیر زباله سراوان، حوزه آب، خط ریلی رشت-انزلی و آستارا به صورت ویژه رسیدگی شود، پیگیری و حل موضوع پسماند، آب شرب و اشتغال در استان مطالبه جدی گیلانیان از رییس جمهور است.

  رشت الکتریک، از خلع ید تا انتصاب ناگهانی و بلاتکلیفی اراضی مخروبه واگذاری ناموفق شرکت الکتریک ایران رشت یا همان رشت الکتریک و تعطیلی و توقف تولید و اشتغال در این کارخانه بزرگ با فراز و نشیب های فراوان، دستور رسیدگی فوری به وضعیت این کارخانه توسط رییس وقت قوه قضاییه در بهمن ماه سال گذشته صادر شد.

مشخص شدن تکلیف اراضی مخروبه رشت الکتریک موضوع مهمی است که پس از راه اندازی احتمالی بخش حداقلی در شهرک صنعتی رشت باید تکلیف آن مشخص شود کما اینکه اراضی باقی مانده از کارخانه تعطیل شده رشت الکتریک به عنوان سرمایه ملی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گیلان روی میز دولت/آنچه رییس جمهور باید در گیلان ببیند

ظرفیت های گیلان روی میز دولت/آنچه رییس جمهور باید در گیلان ببیند