مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-27اجتماعي

آموزش و پرورش ارزان ترین راه کشورها برای دستیابی به آرزوهایشان است


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: باید تلاش شود اندازه و کیفیت آموزش و پرورش مطلوب را به مردم بشناسانیم تا همگی از نداشتن یک آموزش و پرورش موثر احساس کمبود و نیاز کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: باید تلاش شود اندازه و کیفیت آموزش و پرورش مطلوب را به مردم بشناسانیم تا همگی از نداشتن یک آموزش و پرورش موثر احساس کمبود و نیاز کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی تهرانی در نشست هم اندیشی بررسی شیوه های همکاری و تعامل بین شورای عالی و دستگاه های مختلف که به میزبانی دبیرخانه این شورا برگزار شد، با بیان هدف برگزاری این نشست اظهار کرد: افرادی که به عنوان نهادهای حقوقی در شورای عالی آموزش و پرورش هستند یک وجه معنایی دارند و شورای عالی، متعلق به تمام نهادها و جامعه است.

وی افزود: تمام نهادها یک مأموریت مشترک دارند که باید ادا شود و آن ادای دین به رشد دانش آموزان است، اما نهادهای مرتبط با نظام رسمی آموزش و پرورش کشور که در ساز وکاری به نام شورای عالی آموزش و پرورش حضور پیدا کرده اند، مسئولیت دوچندان دارند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: در ایران، مدارسی مانند مدارس نظامیه، جزو اولین مدارس رسمی کشور هستند که نسبت به خیلی از کشورهای جهان قدمت دارند و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش ارزان ترین راه کشورها برای دستیابی به آرزوهایشان است

آموزش و پرورش ارزان ترین راه کشورها برای دستیابی به آرزوهایشان است