مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-27پزشكي

طرح افزایش ظرفیت پزشکی را به سمت بومی گزینی هدایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اعضای مجمع شورای صنفی دستیاران و دانشجویان Ph.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم پرداخت افزایش حقوق دستیاران گفت: طرح افزایش ظرفیت را به سمت بومی گزینی هدایت می کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اعضای مجمع شورای صنفی دستیاران و دانشجویان Ph.

D اظهار داشت: به دنبال تمهیداتی هستیم که افزایش ظرفیت را به سمت بومی گزینی هدایت کنیم تا هم مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم حل شود و هم کیفیت آموزش در دیگر دانشگاه ها تحت الشعاع قرار نگیرد و خدشه ای به آن وارد نشود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: عمده وظیفه ما بحث آموزش است و اگر آموزش را از دانشگاه جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی ماند.

دانشگاه بدون درمان و پژوهش هم دانشگاه است، اما هویت آن به آموزش است و بنابراین وظیفه ما در این حیطه سنگین است.

وی گفت: دکتر عین اللهی وزیر بهداشت شخصیتی آموزشی است و مدام بر کیفیت آموزش تاکید دارد و بحث های آموزشی را پیگیری می کند؛ امیدواریم مشکلات آموزشی دانشجویان برطرف شود و با آرامش بتوانند درس خود را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح افزایش ظرفیت پزشکی را به سمت بومی گزینی هدایت می کنیم

طرح افزایش ظرفیت پزشکی را به سمت بومی گزینی هدایت می کنیم