مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 06:372022-01-27سياسي

تجمیع مراکز فرهنگی خانواده و مشاوره ناجا با یکدیگر


سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: قدم اول مهمی که بنده برداشتم ایجاد و راه اندازی سازمان یا مرکز فرهنگی خانواده در نیروی انتظامی بوده است و خوشبختانه در حال حاضر هم اکنون هم .

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: در بحث ارائه خدمات مشاوره از حضور کارشناسان و مشاوران متخصص و مطرح کشوری بهره مند می شویم و با استفاده از حضور مشاوران فوق اتاق فکر ویژه ای را برای مباحث مشاوره ای تشکیل داده ایم.

سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: قدم اول مهمی که بنده برداشتم ایجاد و راه اندازی سازمان یا مرکز فرهنگی خانواده در نیروی انتظامی بوده است و خوشبختانه در حال حاضر هم اکنون هم در مرکزیت نیروی انتظامی و ستاد فرماندهی کل و هم در سطح استان ها شبکه ای گسترده از مراکز فرهنگی خانواده فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: در گام بعدی همزمان با ایجاد ساختاری به نام مرکز فرهنگی خانواده، در شهر مقدس قم 30 نفر از روحانیون مختص مشاوره خانواده به مجموعه اضافه شدند و مشاوره های لازم را به خانواده ها ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع مراکز فرهنگی خانواده و مشاوره ناجا با یکدیگر

تجمیع مراکز فرهنگی خانواده و مشاوره ناجا با یکدیگر