مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 03:222022-01-26سياسي

رشادت های ارتشیان مختص به دفاع مقدس نیست


مراسم نکوداشت و تکریم پیشکسوتان و اعضای وابسته ستاد ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین بزرگداشت و تجلیل از اعضای وابسته و پیشکسوتان ستاد ارتش که عصر امروز (چهارشنبه) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: این جلسات و تجلیل از پیشکسوتان، سنت نکو و زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار داشت: اعلام آمادگی و توان بالای رزم فرزندان انقلاب در نیرو های مسلح، باعث شده که کشور، در تمام این سال ها، از شر توطئه های مختلف دشمن در امان بماند و کسی جرئت تعرض به خاک ایران را نداشته باشد.

وی افزود: فصل دفاع مقدس، مقطع تاریخی مهمی در تاریخ کشور ماست.

در آن مقطع که دشمنان، ارتش رژیم بعث عراق و صدام را برای تهاجم به ایران تجهیز کرده بودند و با وجود همه آسیب هایی که پس از پیروزی انقلاب به ارتش وارد شده بود، رژیم بعث فکر نمی کرد مقاومتی دربرابرش صورت بگیرد، اما نیروی زمینی توانست جلوی پیشروی ارتش بعث را بگیرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به عملیات کمان 99 و نخستین پاسخ نیروی هوایی ارتش در ساعات آغازین تهاجم دشمن بعثی به ایران گفت: رژیم صدام فکر نمی کرد که چنین پاسخ قاطعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های ارتشیان مختص به دفاع مقدس نیست

رشادت های ارتشیان مختص به دفاع مقدس نیست