مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 00:072022-01-26سياسي

توزیع 2 هزار بسته کمک معیشتی در سالروز حماسه مردم آمل + تصاویر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: بیش از 2 هزار بسته کمک معیشتی همزمان با حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 مردم آمل بین نیازمندان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، جابر عسگری در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه در میدان صبحگاه سپاه، اظهار کرد: تعداد 2 هزار بسته کمک معیشتی و جهیزیه نوعروسان همزمان با چهلمین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 شهرستان آمل و تقدیم 41 شهید به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به توزیع کمک معیشتی در قالب کمک مؤمنانه، افزود: مردم آمل علاوه بر افتخارآفرینی، ایثار و شهادت در کمک به همنوع و نیازمندان از یکدیگر سبقت می گیرند و مردم خیرخواه و خیران آملی در سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن به یاد نیازمندان بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: در چهلمین سال گرامیداشت حماسه ششم بهمن به مصداق شعار مرگ بر آمریکا که رهبر انقلاب اسلامی اشاره داشتند مصداق شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است، تعداد 2 هزار بسته معیشتی با شناسایی نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد.

این مسؤول ارزش 2 هزار بسته کمک معیشتی توزیع شده بین نیازمندان را معادل هر بسته 5 میلیون ریال و در مجموع 10 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: کمک ها در حوزه بسته معیشتی، جهیزیه، 400 پرس غذای گرم، 400 دست لباس با کمک بسیج سازندگی سپاه و مرکز نیکوکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته کمک معیشتی در سالروز حماسه مردم آمل + تصاویر

توزیع 2 هزار بسته کمک معیشتی در سالروز حماسه مردم آمل + تصاویر