مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-26سياسي

نیمه دوم اسفند حرکت کاروان راهیان نور خراسان رضوی آغاز می شود


مدیرعامل هیات مدیره سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی گفت: بعد 2 سال توقف حرکت کاروان های راهیان نور به دلیل شرایط کرونا، امسال شاهد برقراری مجدد این سفرهای زیارتی خواهیم بود.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه  عباس آرانیان ظهر امروز در همایش راویان دفاع مقدس  تربت حیدریه افزود: این اعلام به دلیل شرایط خوب حاکم بر کشور به واسطه مهار گسترش کرونا است و اگر ستاد کرونا تصمیم دیگری اتخاذ کند، برنامه جدید اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین گفت: در عین حال باید از توصیه ایشان بهره گرفت و راویان دفاع مقدس خود را محدود به انجام تکلیف در قالب این سفرها نکنند.

آرانیان افزود: بر این اساس برنامه ای برای خود تعریف کرده و آن روایت گری حوادث مرتبط با انقلاب اسلامی در قالب های تخصصی و برای مخاطبان مختلف اعم از بانوان، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و غیره است.

وی گفت: در پیوند با این موضوع پیشکسوتان دفاع مقدس دوره های آموزشی در رشته های مختلف را گذرانده و اکنون می توانند به صورت تخصصی به راویتگری انقلاب اسلامی، دهه بصیرت و معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بپردازند.

مدیرعامل هیات مدیره سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی افزود: گواه این ادعا آن است امسال و در ایام سالگرد شهادت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه دوم اسفند حرکت کاروان راهیان نور خراسان رضوی آغاز می شود

نیمه دوم اسفند حرکت کاروان راهیان نور خراسان رضوی آغاز می شود