مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-26اقتصادي

تأکید استانداری بر توسعه مشاغل خانگی است


سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اخیرا در استانداری تاکید بر توسعه مشاغل خرد و خانگی است و این کار می تواند بسیار کمک کننده باشد.

- حسین مهرابی، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان کرمان با محوریت پته که همزمان با هفتمین دوره کشوری جایزه ملی فیروزه برگزار شد، بیان کرد: اقتصاد هنر و فرهنگ که در دنیا یک رشته تحصیلی است موضوع بسیار پیچیده ای است که در ایران راه سخت و پیچیده ای برای رسیدن به جایگاه خود در پیش دارد.

وی افزود: تفاوتی که بین قیمت مصرف کننده و تولیدکننده است ناشی از عدم برندسازی است که این هم نیازمند یک زنجیره ارزش هست و هنرمندان تک تک نمی توانند آن را ایجاد کنند.

مهرابی با اشاره به لزوم نوآوری و خلاقیت درصنعت به ویژه صنایع دستی گفت: این نوآوری می تواند با فکرهای کوچک شروع شود و به صنایع دستی حیات ببخشد؛ در این راستا می توان یک سری دوره ها می توان برگزار کرد که چگونه می توان این نوآوری ها را ایجاد کرد.

وی اشاره ای به بحث تولید محتوا کرد و گفت: وجود یک کالای دست ساخته در یک خانه به آن خانه روح می دهد و تأثیر آن بر روان انسان از نظر روانشناسی هم تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استانداری بر توسعه مشاغل خانگی است

تأکید استانداری بر توسعه مشاغل خانگی است