مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-26سياسي

نامه سرگشاده دبیر ستاد امر به معروف کشور به وزیر آموزش و پرورش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نامه ای به آقای یوسف نوری وزیر آموزش و .

- دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی در نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشته است: مسئله چادرزدایی در آزمون های مختلف در وزارتخانه متبوع باعث ایجاد آسیب های اجتماعی و پیامد های مخرب فرهنگی و اخلاقی مخرب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نامه ای به آقای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش خواستار برخورد جدی با مسئولانی که در حال اجرای فرهنگ غلط چادرزدایی در مدارس می شوند شد.

متن نامه هاشمی گلپایگانی به شرح ذیل است:برادر گرامی جناب آقای دکتر نوریوزیر محترم آموزش و پرورش و ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکرسلام علیکمبا صلوات بر محمد وآل محمد (صلی الله علیه و آله)، ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام جدی جنابعالی و شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت متبوع نسبت به احیاء، گسترش و ترویج فرهنگ انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده دبیر ستاد امر به معروف کشور به وزیر آموزش و پرورش

نامه سرگشاده دبیر ستاد امر به معروف کشور به وزیر آموزش و پرورش