مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:172022-01-26سياسي

جنجال های مردسالاری و زن سالاری در دین باطل و غیر قابل پذیرش است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در دین، بحث مرد سالاری و زن سالاری اساساً ًمقوله ای باطل و غلط است و تنها کرامت و تقوا است که اساسِ برتری بین انسان ها با هر جنسیتی می باشد.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در ویژه برنامه بانوی خردمند، که با حضور کارشناسان، معاونین و رابطین امور بانوان مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان قزوین، برگزار شد با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: خداوند بین مرد و زن نسبت به یکدیگر برتری قرار نداده است و فرموده بالاترین شما کسانی هستند که ارتباطش با خدا و تعهدش به دین خدا بیشتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه جنجال های مردسالاری و زن سالاری در هر جامعه مقوله باطل و اشتباهی است، خاطرنشان کرد: در دین، بحث مرد سالاری و زن سالاری اساساً ًمقوله ای باطل و غلط است و تنها کرامت و تقوا است که اساسِ برتری بین انسان ها با هر جنسیتی می باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند در سوره اسرا می فرماید ما اساس و شالوده شخصیت آدم را با کرامت خلق کردیم و کرامت باید آموزش داده شود تا مانند بذری که در زمین کاشته می شود، بالندگی و شکوفایی پیدا کرده و مانند یک درخت تنومند شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید تلاش کنیم در کرامت به قله ها برسیم، گفت: باید تلاش کنیم تا در کرامت به قله ها برسیم و ابزار آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال های مردسالاری و زن سالاری در دین باطل و غیر قابل پذیرش است

جنجال های مردسالاری و زن سالاری در دین باطل و غیر قابل پذیرش است