مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:172022-01-26اقتصادي

بنیاد برکت نگاه ویژه ای به بخش کشاورزی گلستان داشته باشد


استاندار گلستان از مدیرعامل بنیاد برکت خواست در طرح های کشاورزی این بنیاد نگاه ویژه ای به گلستان شود.

- ، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در آیین امضا تفاهم نامه اجرای طرح دریای برکت با بنیاد برکت، درخصوص پرورش ماهی در برنامه ششم توسعه چشم اندازی دیده شده و خوشبختانه گلستان نسبت به استان های دیگر با توجه به برنامه ای اجرا شده جلوتر است.

استاندار گلستان با بیان اینکه طرح دریای برکت پروژه ای بزرگ و اشتغال زا است، افزود: در شهرستان های ساحل نشین ما هم محرومیت زیادی دارند و دریای برکت کمک بزرگی است برای کاهش محرومیت و بهبود شاخص های اقتصادی مناطق مرزی و دریایی گلستان.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از گسل های قومی و جریان های انحرافی باید اقتصاد منطقه را تقویت کنیم و استانداری به عنوان یک عضو در توسعه طرح دریای برکت همراه است.

زنگانه با بیان اینکه مجتمع میگو گلستان آماده توسعه است، از مدیرعامل بنیاد برکت خواست در طرح های کشاورزی این بنیاد نگاه ویژه ای به گلستان شود.

در ادامه نشست، مدیرکل شیلات استان گلستان هم با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های دریایی استان از سال 98 طرح دریای برکت به صورت پایلوت کلید خورده است، گفت: مزیت ها نگاه به زنجیره تامین بود که متاسفانه در گذشته به حلقه های قبل و بعد تامین توجهی نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت نگاه ویژه ای به بخش کشاورزی گلستان داشته باشد

بنیاد برکت نگاه ویژه ای به بخش کشاورزی گلستان داشته باشد