مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-26اقتصادي

7500 فقره دادرسی الکترونیک در آذربایجان غربی ثبت شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: طی امسال هفت هزار و 489 فقره دادرسی الکترونیک در دادگستری های استان انجام شده است.

- ، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: در سال گذشته این آمار، یک هزار و 980 مورد بود و امسال رشد 53 درصدی دادرسی الکترونیک در آذربایجان غربی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 349 زندانی تحت نظارت سامانه های الکترونیک قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از رشد 2 برابری برخوردار است رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با استفاده از سامانه پابند الکترونیک از ورود محکوم به زندان کاسته شده و محکوم با استفاده از پابند الکترونیک تحمل محکومیت کرده است.

عتباتی بیان کرد: آمارها امیدوار کننده و رضایت بخش بوده و سیاست دادگستری استان به استفاده حداکثری از خدمات الکترونیک است.

وی تاکید کرد: تا پایان سال جاری آمارهای استفاده از خدمات الکترونیک رشد فزاینده ای خواهد داشت و بسیاری از خدمات در بستر الکترونیک انجام می شود.

عتباتی با اشاره به آمار سازش نیز گفت: میزان سازش در شعب شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان های استان نیز از 650 نفر در سال 99 به تعداد یک هزار و 60 نفر طی امسال رسیده است.

ارائه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح های بزرگ و مهم دستگاه قضا بوده و مورد توجه و تاکید مدیران عالی دستگاه قضایی است؛ اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 فقره دادرسی الکترونیک در آذربایجان غربی ثبت شد

7500 فقره دادرسی الکترونیک در آذربایجان غربی ثبت شد